Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#tévénézési szokások

Tech hvg.hu

Mit néznek a tévében a magyarok, ha okos a készülék?

Sokat okosodtak a televíziókészülékek az elmúlt évekbenül, és a magyar fogyasztók is egyre szélesebb körben használják ki a készülékek által nyújtott lehetőségeket – mutat rá az LG Magyarország friss felmérése. Rohamosan nő az előfizetéses on-demand szolgáltatások népszerűsége, de zenehallgatásra is egyre többen használják a tévéjüket. Mindezek mellett továbbra is az ingyenes videómegosztók a legnépszerűbbek.

Tech hvg.hu

Magyarországon talán csak egy forradalom söpörhetné el a tévécsatornákat

Miközben Nyugat-Európában már hódít az új generációs videós tartalomszolgáltatás, a mi régiónkban erősen tartja magát a hagyományos, lineáris tévézés – állítja a televíziózással kapcsolatos fogyasztói szokásokat kutató Wavemaker Hungary. Egy magyar ember átlagosan 284 percet ül a tévéje előtt – naponta.

Tech hvg.hu

Önnek milyen tévéje van otthon? Egyre több magyar nem adná HD alá

Való igaz, hogy az elmúlt időszakban nagyban átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, azonban kár tagadnunk, az internetezés mellett még ma is imádunk tévézni – állítja nézettségi kutatásokra és saját adataira alapozva az Invitel. A szolgáltató szerint az adás minőségét HD alatt egyre kevesebben tartják elfogadhatónak.

Élet+Stílus hvg.hu

A fiatal generáció alig kapcsolja be a tévét

A Z generáció fele nem néz már híradót, 44%-uk közösségi oldalakról tájékozódik. Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából.

Tech hvg.hu

Egyre több magyar szokik le a tv-ről

A Gemius legfrissebb elemzéséből egyebek mellett az is kiderül, hogy a napi (vagy inkább: szinte folyamatos) online jelenlét mellett már egyre kevesebbeknek van igénye a klasszikus tévézésre.

Gazdaság hvg.hu

Még kérdés, kinek a bicskája törik bele a Netflix eljövetelébe

Januárban Magyarországon is elindult az Egyesült Államokban már évek óta rendkívül népszerű internetes tévézést nyújtó szolgáltatás, a Netflix. Az eNET arra volt kíváncsi a legújabb kutatásában, hogy a Netfix megváltoztathatja-e a hagyományos tévé-előfizetési rendszerünket, és nagyobb teret nyithat-e az online videoszolgáltatásoknak.